A repüléssel még akadnak nehézségei a barkácslégitársaságnak, de azért a cég elkezdte építeni a portfólióját, és mától az üzletek polcain megtalálható lesz szilvalekvárjuk, étolajuk és lisztjük is.
A cég üzletrészt vásárolt a Sales One Kft-ben, céljuk pedig a prémiumkategóriás magyar termékek terjesztése. De ez nem jelenti majd azt, hogy ezek automatikusan fel is kerülnek majd a fedélzetre.
A cél a hazai mikro-, kis és középvállalatok felkarolása, meg persze az egész magyar gazdaság fellendítése.
A rejtélyes körülmények között elinduló légitársaság szeptember végéig charter-repülésekkel készül, október elején pedig elindul majd első menetrend szerinti járatuk, azt még nem sejteni, hogy hova. Év végére 36 helyre terveznek repülni, 12 géppel, meg persze folyamatos bővítéssel számolnak.
Borzasztó kíváncsiak vagyunk, hogy ebből mi lesz. (via Világgazdaság)