Láttátok már az új kampányfilmünket? :-)
- sokkolta a követőit péntek reggel Vona Gábor, a nemzeti radikális Fluor Tomi a Facebookon.
A Jobbik gallérospólós fodulata, avagy fiatalítása az utóbbi időben a párt első számú törekvése, de eddig azért odáig nem merészkedtek, hogy szivárványszínű Benetton-reklámfilmmel célozzák meg a választókat, amiben konkrétan semmi sem utal arra, hogy ez nem mondjuk az SZDSZ, vagy az MDF 2006-os kampánya.
Van benne kutya!
Focizó brók!
És a szivárvány összeállása.
A videó olyan vihart váltott ki a támogatók között, ami talán csak Kuncze Gábor klubrádiós ügyéhez mérhető.
Mert hát nézzünk csak rá az egyik, négy évvel ezelőtti kampányfilm záró snittjére:
Az új videó egészen más hangulata megosztja a közönséget. Az első két Youtube-komment azonnal megmutatja a kettősséget:
A rajongók nagyjából felének tetszik az új fordulat, ami után végre nem kell lehajtott fejjel sétálni jobbikosként a nagyobb plázákban sem. Másoknak viszont egy kicsit hiányzik a trúság.
Török Gábor legyen a talpán, aki tud mondani még egy pártot, ami ekkorát próbált fordítani a megjelenését három év alatt. Mondjuk ehhez a videóhoz képest.
Vagy ami ennél is jobb: nézzük meg a kettő mashupját Ács Dani rendezésében: