Bőhm Kornél kommunikációs szakártő a HR Portálra írta meg, mire érdemes figyelni, ha jön a kötelező év végi céges ivás ideje.
A veszély ilyenkor tényleg valós, mert
egyetlen görbe este erejéig elmosódik a céges hierarchia, lehet kicsit hercigeskedni, flörtölni, beizzítják a motorokat a mókamesterek.
Ez pedig számos veszélyt rejt magában, és
a pocsolyarészegséggel, vagy más tudatmódosító eszközzel összefüggő vállalhatatlan magatartás persze nem az egyetlen veszély a személyes márkaépítés szempontjából.
Persze elbújni sem érdemes, ugyan
kényelmesebb, de nem kifizetődő a Savanyú Jóska attitűd
Innen pedig már körvonalazódik a konklúzió, amit Bőhm kíméletlen precizitással csap le:
Egyszóval ne mi legyünk azok, akikre tíz év múlva is emlékeznek, mert belehánytunk a töltött káposztás üstbe, de azok se, akik a desszert közben angolosan hazaólálkodnak. Mulassunk, de ésszel.
Erre egy remek illusztráció a 444 pár héttel ezelőtti Mikulás-bulijáról:
(via enba)