A semmiből építkezik az egyik legmenőbb netes játék

Tbg
TECH

Miközben a játékfejlesztők jelentős része a minél látványosabb, nagyobb, gépigényesebb (Beköszöntött a 13 gigás patchek azaz frissítések korszaka!) játékok irányába nyomul, vannak néhányan, akik visszatérnek a gyökerekhez.

Ilyen a Franciaországban élő 19 éves aniwey (kis a-val) is, aki tavaly áprilisban mutatta be minimalista koncepció alapján készült, ASCII-dizájnnal szerelt szerepjátékát, a Candy Boxot. A program annyira sikeres lett, hogy elkészült a Candy Box 2, amely már megjelent Androidra is.

.

A grafikus oprendszerek előtti időket idéző (pl. Csöves vagy a Revenge by Tomcat), karakterekből felépülő játékkép ráadásul a nulláról épül föl: Valamilyen rejtélyes oknál fogva, a játékos másodpercenként kap egy cukorkát (candyt), amit előbb meg kell ennie, majd a földre szórnia, majd fel kell belőle építeni a játék menüjét.

Majd pár perc után, ha esszük, és felhasználjuk a cukorkákat, már így néz ki.

Ha ez megvan, akkor kezdődik a szerepjáték, egy faluban találjuk magunkat, ahol mindenféle feladatokat kell elvégezni, ellenfeleket megölni, továbbjutni. A szürreális világot mindenféle szürreális lények népesítik be, trollok, nyalókafarkú aligátorok (lolligator), meztelen varázslómajmok.

Később állítólag az is kiderül, miért és kitől kapunk cukorkákat.

Az oldalo szerint már készül a magyar fordítás is, addig is angolul, hollandul, franciául és kínaiul játszható a game. Jó játékot kívnánunk!