Alig egy nappal az után, hogy a Time Warner gyakorlatilag túladott az egykor népszerű és elismert Time magazinon, már arról szólnak a pletykák, hogy a médiacég a Vice-szal tömné be a tartalomelőállítási divízójában keletkezett űrt. A Quartz ír arról, hogy az HBO-t, a CNN-t, a Warner Brost és még egy rakás egyéb értékes médiabrandet britokló nagyvállalat megvenné az egykor fiatalosságárról, ma már világhódító terveiről ismert Vice felét.
A több mint egymilliárd amerikai dolláros üzletnek mindkét fél szempontjából van értelme. Az eladói oldalt nyilván magyarázni sem kell, a Time Warner vevőként viszont tulajdonosa lehet a nagyon kevés az egész világon ismert médiacég közül egynek, amelynek mintha lenne reális esélye tartalomelőállításból eltartania magát. Nem biztosan, de az esély ott van. Itt említeném meg, hogy ahogy a Vice átalakult egy szubkulturális fanzinból olyan komoly lappá, weboldallá és internetes videórovattá, amely Dél-Szudántól Észak-Koreáig sikeres és színvonalas anyagokat szállít, olyat még nem nagyon látott a világ.