Eltekintve attól, hogy ennek a szövegnek nem is nagyon van értelme, mégis mi az, amit leszűrhet ebből egy hetedikes gyerek?
A hamburger, a Coca-Cola, a Nike, Disneyland, az MTV, a Microsoft és a CNN maga az igénytelenség (--> Talán ez a BBC és az Adidas fizetett hirdetése.)
Plázák és centerek??? !!! (--> Szia, anya! Hazaértem a Magyar Tudományos Akadémia Agrártudományi Kutatóközpontjából! - Kisfiam, hányszor megmondtam, hogy ne menj semmiféle CENTERBE!!!)
Az informatikus és a filmrendező trendi foglalkozások, de ha a tanítónéni kedvében akarunk járni, azt kell mondani, hogy nekünk egyik sem tetszik.
Az élet többet ér, mint bármilyen tárgy? Igen, de hogy jön ez ide? A nyugatimádatból a multikon, a centereken és a foglalkozásokon át hogyan jutottunk épp ide?
Ki írja ezeket a könyveket?!
UPDATE:
A cikk megjelenése után kiderült, hogy a könyv, amiből az idézet származik, új ugyan, de csak 2012-es kiadású. Az OFI honlapja szerint idén még nem készült új hetedikes irodalomkönyv, tehát a magyar hetedikesek a következő tanévben is ebből tanulhatnak.