Gyömbér, Cukic és Böde is szerepel az új Fradi-Hell enerdzsi drink reklámfilmjében

gasztronómia

A nap hírét szállítja önöknek a nemzet kommunkációs ütőere, a Magyar Távirati Iroda! Jövő héttől már országszerte kapható lesz a Fradi energiaital, a labdarúgócsapat legújabb italmárkája. Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója szombat este a Pécs elleni hazai bajnoki mérkőzés előtt tartott sajtótájékoztatót, és azt mondta, hogy a zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel, mégpedig a Hell céggel együttműködve.

„A Hell százszázalékos magyar cég, és ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör”

– szkázál Orosz, aki az MSZP-t is megnyugtatta: a termék megfizethető árú lesz.

Mivel egy közvélemény-kutatás szerint a Ferencvárosnak több mint egymillió szimpatizánsa van Magyarországon, ezért bíznak abban, hogy a többi Fradi italhoz hasonlóan ez is sikeres lesz,

főleg a fiatalok körében.

Tóth Eszter Anna, a Hell Energy Magyarország Kft. szóvivője szerint a közös munka eredménye

egy tartósítószertől mentes, impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, amely kellően passzol az FTC hírnevéhez.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az energiaitalt egy profi reklámfilmmel és komoly kampánnyal fogják bevezetni. A tv-csatornákon is hamarosan látható 20 másodperces filmben főszerep jutott Thomas Dollnak, a Ferencváros vezetőedzőjének, de a csapat több meghatározó játékosa,

így Böde Dániel, Vladan Cukic és Gyömbér Gábor csapatkapitány is rész vett a forgatáson.