100 font bírságot kellett fizetniük egy angliai hotelben azoknak, akik rossz értékelést írtak a szállásról

külföld

Tony és Jan Jenkinson egy éjszakára vettek ki szobát az észak-nyugat angliai Blackpoolban található Broadway Hotelben, még augusztusban. 36 fontot, azaz nagyjából 14 ezer forintot fizettek is érte. Megérkezéskor viszont látták, hogy

a szoba egy kalap szar.

Nem volt meleg víz, a szekrényajtók kinyitáskor leestek, nem működött a vízforraló, koszos volt az ágy, a függöny és szőnyeg. Mikor pedig panaszkodtak a személyzetnél a nem működő dolgok miatt, azt a választ kapták, hogy hotelben már tudnak a hibákról, és reggel majd meg is javítják őket. Jenkinsonék azonban ettől nem lettek boldogabbak, hiszen ők csak 1 éjszakára jöttek.

Elégedetlenségüket meg is írták egy részletes értékelésben a Trip Advisorra (itt olvasható).

Ám ezután a hotel leemelt a bankkártyájukról még 100 fontot (nagyjából 39000 ezer forintot). Mikor megkérdezték, miért történt ez, a személyzet csak a foglalási iratokra mutogatott, hiszen azokban apró betűvel szerepelt, hogy ha egy vendég negatív kritikát ír a hotelről a netre, a hotel maximum 100 fonttal megbírságolhatja. Jenkinsonék szerint ez a rész annyira apró betűkkel szerepelt a papírokon, hogy szemüveg nélkül lehetetlenség volt elolvasni, így ők figyelmen kívül is hagyták.

Jenkinsonék azóta az augusztusi éjszaka óta harcolnak a pénzükért, a brit hatóságokhoz és a médiához fordultak. Az állami ellenőrzőszervek szerint a hotelnek nem szabadna ilyen üzletpolitikát alkalmaznia, és a Trip Advisor képviselője is azt mondta, hogy a szállások értékelésével is foglalkozó oldal szellemiségével összeegyeztethetetlen ez a magatartás. (YahooNews)