Tejet tervez piacra dobni a Coca Cola

külföld

Mivel a Coca Cola egyre inkább küszködik, a legnagyobb piacainak számító országok egymás után vezetik be a cukros üdítőkre kivetett különadókat, a cég úgy döntött, hogy egészségesebb termékek piacára lép, és tejet dob piacra.

Nem is akármilyen tejet, a Coca Cola prémiumtejet gyártó FairLife-fal kíván versenyezni egy olyan termékkel, ami az eddigi befektetői tájékoztatók szerint laktózmentes, 50 százalékkal több proteint tartalmaz az átlagos tejeknél. Igaz, várhatóan kétszer annyiba is kerül majd.

Hogy a visszaeső üdítőeladásokkal kieső bevételeket sikerül-e tejjel pótolni, még kérdéses, hiszen bár az olyan különleges tejtermékek, mint a mandulatej vagy a görög joghurt jól fogy, a hagyományos tej nem. Itt lehet szerepe annak, hogy prémiummárkát vezetne be a piacon a Coca Cola. (Qartz)