Kommentben kaptuk a remek tippet a kormánytól néha nehezen megkülönböztethető Századvég tanulmányáról, ami jól mutatja, hogy rövid idő alatt milyen nagyot tud fordulni itthon a politika.
Szóval a Tesco, ami mostanában Magyarország RTL szintű ellenségévé lépett elő, 2012-ben épp jó barát volt. Annyira, hogy akkor a Századvéggel csináltattak egy tanulmányt arról, hogy ők mennyire hasznosak, és ki is derült belőle, hogy nagyon!
Ilyenek vannak benne, hogy a multinacionális kereskedelmi cégek sokszor jobb partnernek bizonyulnak, mint a hazai láncok, és hogy a Tesco polcain bizonyos termékkörökben sokszor több hazai termék található, mint magyar hátterű versenytársainál.
Az élelmiszer.hu ezzel indítja a dolgozatról készült posztját:
"A tanulmány megállapításai kétséget kizáróan bizonyítják, hogy a Tesco a hazai gazdaság egyik motorja, kiemelkedő fontosságú munkáltató, beruházó és adófizető."
A századvéges tanulmány 2012 novemberében került nyilvánosságra, és 2012 decemberében már be is jelentették velük a stratégiai megállapodást. Lehet, hogy megint kéne rendelniük tőlük valamit, ahelyett, hogy Gyurcsánnyal szövetkeznének.