Azt már tegnap lehetett tudni, hogy a köztévé 80 milliárdos átalakítása, az egymilliárdos idegenellenes nemzeti konzultáció és a 300 milliós plakátkampány után a kormány újabb 600 milliót költ propagandacélokra.
De azt, hogy mi a jóisten haragos térde kalácsa miatt kell ennyi közpénzt elkölteni a kormány eddigi sikereinek bemutatására, csak ma reggel árulta el Kovács Zoltán kormányszóvivő az M1-en:
Magyarországon az ellenzék tevékenysége indokolja ezt, amely "nettó hazugságokat, csúsztatásokat" is jelent.
A kormányszóvivő szerint az új kampány lényege, hogy elmondják:
a magyar reformok működnek, az ország teljesítőképessége megengedi, hogy az ország és minden állampolgár lépjen egyet előre.
A következő napokban kezdődő és szeptember végéig tartó kampányban a kormány egyebek mellett család- és adópolitikai intézkedéseket, életpályamodelleket akar bemutatni például
Stay tuned!