A HG360 Reklámügynökség még két éve forgatott imázsfilmet Magyarországról a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából. A másfél perces klipp azóta nyert már díjat Sanghajban, egy turisztikai vásáron, a cannes-i Corporate Media and TV Awardson és a berlin Tourism Media Award díjkiosztóján is.
Most bezsebeltek egy újabb elismerést: a kolumbiai Medellínban az ENSZ Turisztikai Világszervezete a legjobb európai turisztikai imázsfilm elismerését adta a videónak.
A HG360 Rogán Antal szomszédja és jóbarátja, Csetényi Csaba és Krskó Tibor tulajdonában van. A készülés évében a cég 236 millió forint értékben szerződött a Magyar Turizmus Zrt.-vel, és úgy fest, nem hiába.
Azóta a HG360 az egyik legjobban fekvő médiavállalkozás lett a kormánynál, nemrég az általuk vezetett konzorcium befért a Nemzetközi Kommunikációs Hivatal 25 milliárdos tenderének három kiválasztottja közé.
A reklámügynökség közleménye szerint "a HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni."
(MTI)