Egy olvasónk jelezte, hogy gondjai voltak, mikor az OTP-számlájáról próbált jegyet venni a foci-Eb-re. Az UEFA sorsolással osztja ki a jegyeket azokra a meccsekre, amelyekre túl sok jegyigény érkezik. Aki a sorsoláson részt akar venni, annak regisztrálnia kell, és a rendszer ekkor ellenőrzi azt is, van-e elég pénz a regisztráló bankszámláján, és csak akkor indulhat a sorsoláson, ha minden rendben. Néhány OTP-s számlát azonban nem tudott ellenőrizni a rendszer, ezek tulajdnosai nem tudtak indulni a sorsoláson. Az olvasónknak a bank helpdeskjén azt mondták, hogy valóban van ilyen probléma, de nem tudnak rajta segíteni.
Kérdésünkre a bank elismerte, hogy a jegyvásárlások 6 százalékánál tényleg voltak ilyen gondok.
A teljes választ itt olvashatják:
„Az elmúlt napokban zajlott le a 2016-os Labdarúgó Európa Bajnokságra kisorsolt jegyek értékesítése. Az UEFA az előre megadott bankkártya adatokat használta a tranzakcióhoz.
Az OTP Bank ügyfelei esetében a tranzakciók túlnyomó része rendben lezajlott, azonban a kisorsolt igénylések hat százalékában, összesen egy-kétszáz esetben az UEFA technikai okból nem tudta végrehajtani a terhelést.
A sorsoláson kiválasztott ügyfelek további 30 százalékánál más jellegű akadály miatt hiúsult meg a tranzakció, például nem volt fedezet a számlán, alacsony vásárlási limit volt beállítva, illetve bizonyos esetekben lejárt kártyaadatokat adtak meg az ügyfelek.
Az OTP Bank a kellemetlenségért elnézést kér, és mindent elkövet annak érdekében, hogy az UEFA-val együttműködve, partnere, az MLSZ segítségével megoldja a technikai okból fakadó, egy-kétszáz ügyfelet érintő problémát.”