A Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete által megrendelt és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által finanszírozott kutatás szerint
átlagosan 86 percet facebookozik a magyar naponta.
A félezer 18-49 év közötti megkérdezésével készült felmérés szerint a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak. A felhasználók négyötöde mindennap, míg 8 százalékuk csak heti egyszer facebookozik. A Facebook-csúcsidő kutatás szerint a munkaidő utánra, az esti órákra tehető, ekkor lépnek be a legtöbb az oldalra. És a legszomorúbb hír: a válaszadók
46 százaléka mondta azt, hogy van olyan portál, amit csak Facebookon keresztül követ, míg 58 százalék a Facebookon is nézi meg az anyagokat, és csak ritkán látogatja magát a portált vagy blogot.
A válaszadók
használja a facebookot. A legnépszerűbb bejegyzések között 66 százalék jelölte meg
a vicces tartalmakat.
:(
(MTI)