A Facebook új módjait keresi az engagementnek, és felmerült, hogy az egyéni felhasználók kapjanak egy „borravalós dobozt”, hogy ha tetszik a kontent, lehessen nekik pénzt küldeni – tudta meg a Verge. Ugyanígy lehetne küldeni pénzt egy jó ügy érdekében is.
De vannak más módszerek is a pénzszerzésre, például a szponzorált kontent, amit a Facebookon, egy „szponzorpiacon” hozhatna tető alá a tartalomgyártó és a szponzor. Ennek egy részéből lecsípné a hasznot a Facebook is – derült ki egy, a héten nyilvánosságra hozott felhasználói felmérésből.
Még nem tudni, elmegy-e ebbe az irányba a Facebook, és hogy minden felhasználó élhetne-e ezekkel a lehetőségekkel, vagy csak a kiemeltek.
A lap szerint a Facebook most agresszívan terjeszkedik, más szolgáltatóktól eltérően hajlandó fizetni is a felhasználóknak, hogy minél több élő közvetítést csináljanak.