Az M1-nek értékelte a kormányszóvivő a 21 millióért a Daily Mail című brit lapban kormányzati hirdetést. Kovács szerint nagyobb visszhangja volt a hirdetésnek, mint amit a felület indokolna, hiszen egyértelmű kiállás arról, hogy a kormány mit tart Európa érdekének. A kormányszóvivő szerint Magyarország álláspontja a többi között a migráció ügyében vagy a gazdasági problémák megoldására tett lépések miatt értékelődött fel és
"van súlya annak, hogy a magyar miniszterelnök mit gondol a kérdésről."
"A döntés az Önöké, de szeretném, ha tudnák, hogy Magyarország büszkén áll Önök mellett az Európai Unió tagjaként" - áll a hirdetésben, amiért 21 millió forintot fizetett a magyar kormány. Kovács Zoltán arról nem beszélt, hogy mekkora visszhangja volt
A Brüsszel elleni szabadságharcunk ott tart, hogy Orbán egy brit lapban írja az angoloknak, hogy Magyarország büszke rá, hogy mellettük állhat az EU-ban.
A kormány utasezreket ígért, de az első hónapban átlagosan csak napi 30 ember váltott jegyet. Azt is abszurdnak tartják, hogy Orbán a gyerekkori faluit kötötte össze.