Kovács Zoltán: Nagy visszhangja volt a magyar kormány hirdetésének a Daily Mailben, mert van súlya annak, hogy a magyar miniszterelnök mit gondol a kérdésről

POLITIKA

Az M1-nek értékelte a kormányszóvivő a 21 millióért a Daily Mail című brit lapban kormányzati hirdetést. Kovács szerint nagyobb visszhangja volt a hirdetésnek, mint amit a felület indokolna, hiszen egyértelmű kiállás arról, hogy a kormány mit tart Európa érdekének. A kormányszóvivő szerint Magyarország álláspontja a többi között a migráció ügyében vagy a gazdasági problémák megoldására tett lépések miatt értékelődött fel és

"van súlya annak, hogy a magyar miniszterelnök mit gondol a kérdésről."

"A döntés az Önöké, de szeretném, ha tudnák, hogy Magyarország büszkén áll Önök mellett az Európai Unió tagjaként" - áll a hirdetésben, amiért 21 millió forintot fizetett a magyar kormány. Kovács Zoltán arról nem beszélt, hogy mekkora visszhangja volt

a Telegraph felcsúti kisvasútról szóló cikkének.

Kapcsolódó cikkek