A kormány bevándorlásellenes plakátkampányára sorban csatlakoznak rá a különböző cégek. Micsoda őrületes, térdcsapkodós, agydurrantós brainstormingok mehettek az elmúlt időkben a marketingosztályokon?! Hogy lehet a kormányzat által totálisan leuralt reklámfelületeken érvényesülni? Két apokalipszist, terrort és nemi erőszakot ígérő üzenet közé hogy lehet elhelyezni egy fincsi gyümölcslevet vagy egy remek családi gépkocsit?
Reflektálnak. Ironizálnak. Idézőjelbe tesznek és lopnak.
Ezeket főzték ki a marketing boszorkánykonyháiban:
Persze nincs új a nap alatt. A kormány sem a saját kisujjából szopta az ötletet. Csak azt nem tudom, hogy innen:
Adam Pacitti pár éve az utolsó 500 fontjából kibérelt egy óriásplakáthelyet, hogy melót találjon. Netes híresség lett belőle. A plakát maga tényleg eléggé ismerősnek néz ki.
Vagy a Fővárosi Állat- és Növénykerttől.