6,669 milliárd forintot költött 2016 harmadik negyedévében a tavaly nyáron kötött 25 milliárd forintos keretszerződés terhére állami propagandára a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. A közbeszerzési Értesítőben közzétett tájékoztatás alapján a pénz javát, 5,3 milliárd forintot Cserényi Csaba két cégénél, a Network 360-nál és az Affiliate Networknél költöttek el - Csetényi két cége mellett a Kuna Tibor féle Trinity International és a Mindshare Médiaügynökség szerződött partnere az NKH-nak.
A Csetényi-cégeknek kiutalt 5,3 milliárdból
A maradék apróból 250 millió jutott a MÁV-Start kommunikációjára, 98,3 millió a Paks II Zrt. kommunikációjára, 120 millió pedig állampapírok - köztük gondolom a népszerű letelepedési államkötvények - kommunikációjára.
Kuna Tibor Trinityje
A Mindshare-nek összesen 298,8 millió jutott, ebből 217,8 millióból a Magyar Postának kellett médiát tervezni és vásárolni. (Via Átlátszó)