3+1 milliárd forintért, egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a budapesti olimpia 2017-es kommunikációs feladatainak ellátását Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatójának és a klub tulajdonában lévő Fradiváros Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagjának a cége, a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. és a MindShare Médiaügynökség Kft. – írja a Napi.hu.
A magyar és uniós közbeszerzési eljárások figyelésével foglalkozó Közbeszerzési Hirdetmény Figyelő szerint a feladat: „társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017-es stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, média kommunikációs kampány megtervezésére, lebonyolítására”.
Ez nem lesz nehéz, hiszen a 2016-os kommunikációs kampányt is a Humán Telex csinálta a MindShare-rel azonos cégcsoportba tartozó Media Insight Médiaügynökség Kft.-vel. Akkor is egyedüli ajánlattevőként nyerték el a megbízást, de idén még csak 900 milliós keretből, illetve a karácsonykor kapott 410 millióval együtt végül 1,3 milliárd forintból gazdálkodva reklámozhatták az olimpiát, ami romba döntheti az egész országot. (Napi.hu, Átlátszó)