A gyűlöletkampány megálmodója készítheti az új jegybanki kampányt

Média

Balásy Gyula cége tervezheti meg a Magyar Nemzeti Bank bankjegycsere programjának kampányát. A New Land Media Reklám Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. a megbízáson egy pénzügyi tudatosságot népszerűsítő program kommunikációs feladatainak elvégzésére is szerződött.  

A New Land Media ugyanaz a cég, mint amelyik 2015-ben megtervezte a  "Ha Magyarországra jössz..." bevándorlásellenes gyűlöletkampányt. 

Balásyval kapcsolatban az az érdekesség, hogy a médiapiacon ugyanúgy Habony Árpád, miniszterelnöki főtanácsadóhoz kötik, mint azt a Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciumot is, amelyet Csetényi Csaba vezet, és amely szintén elindult, de ezúttal veszített a nyílt tenderen. Eddig Csetényi cége volt a favorit a piacon, most mintha némi átrendeződés körvonalazódni.  

A New Land legutóbb decemberben nyert megbízást, írja a Menedzsment Fórum, akkor "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" projekt   kommunikációs és ügynökségi feladataira szerződött 400 millióért. (Menedzsment Fórum)