Különös, 22. századi kommunikációs módszerhez folyamodtak a magyarországi mobiltelefoncégek a mai országos üzemzavarok okainak feltárásában.
A Telekomnál, ami délelőtt országszerte problémákkal küzdött, bár mostanra sikerült elhárítani az üzemzavart, a Facebookon egy karriervideó a legfrissebb poszt, ez alatt jelentette be kommentben a Telekom munkatársa, ^Kitti (ejtsd: Háztetőcske Kitti), hogy a cég munkatársai dolgoznak a hiba elhárításán.
A Vodafone-nak is van egy saját Kittije, őt Ildinek hívják, pontosabban *Ildinek (ejtsd: Csillag Ildi),aki szinén nem külön Facebook-posztban, hanem egy panaszkodó felhasználó posztja alá kommentelte be, hogy valóban akadozik a hálózat:
Update: *Ildi mostanra törölte a kommentet.
Én nemtom, hogy mindezt melyik kommunikációs főiskolán tanítják, de maradok a módszer feltétlen híve:
$Gabi (ejtsd: Dollár Gabi)