Bár gyanítom, hogy nem ez az egyetlen megmaradt példánya, de most a Vaterára felkerült egy a Népszabadság utolsó, 2016. október 8-i számából. A lap újságírói ennek a számnak a nyomdába kerülésekor még nem sejthették, hogy ez lesz az utolsó, másnap teljesen váratlanul érte őket a kiadó bejelentése a lap megjelenésének felfüggesztéséről.
A kiadó ekkor még Heinrich Pecina tulajdonában volt, de hamarosan Mészáros Lőrincébe került, a felfüggesztésből pedig beszüntetés lett, a lap munkatársait szélnek eresztették.
Az utolsó lapszám igazi békebeli időket idéz, a címlapsztori Rogán Antal legendás helikopterezése, amelyet a miniszter olyan nagysikerű sajtótájékoztatón próbált elmagyarázni, hogy bő fél évre el is kellett utána tüntetni a nyilvánosság elől, hogy aztán most megerősödve térhessen vissza.
A Fidesz akarata nélkül létre sem jöhetett volna a Mediaworks kiadóvállalat, amely végül bezárta a Népszabadságot. A kiadó történetén keresztül elég jól láthatóvá válik, miért csukták be az ország elsőszámú politikai napilapját.
Nagyon ritkán történik ilyen, de a propagandaminiszter most kiállt a nyilvánosság elé. Ritkán látható jelenetek magyar sajtótájékoztatón: záporoztak a kérdések arról, miért tagadta le a helikopterútját.
Nincs lelkiismeret-furdalása mert először letagadta a helikopterezést.
A Rogánnak, a Rogánnak a Rogánnak a pam pam.
A két halálos áldozattal járó balesetben érintett M. Richárdot “Gyurma”, a Rogán Antal miniszter mögött feltűnő K. Konrádot pedig “Izom” fedőnéven ismerik a titkosszolgálatnál. Ugyanabban az ügyben folyt ellenük titkos nyomozás az év elején, nem látszik, hogy felelősségre vonták volna őket.
Elmentünk Rogán székesfehérvári fórumára, de a miniszter elmenekült. Olyan témában hazugozott le bennünket, amiben még a fővárosi főügyészség is velünk ért egyet.