Nagyot zuhant a Tények nézettsége

Média

A 18-49-es korosztály, azaz a kereskedelmi célcsoport nem annyira kíváncsi a Fideszbe halálosan, reménytelenül szerelmes TV2 legfőbb propagandaműsorára, a Tényekre.

Forrás: TV2 Tények

A műsor 1,5 éve küzd a legnagyobb versenytársával, az RTL Híradójával, szerdán pedig már hatalmasra nyílt az olló: az RTL Híradó 23,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a Tények csak 10,9 százalékot. Mondjuk a júniusi átlag nem olyan rossz: az uborkaszezonban átlagosan 15,8 százalék a Tények közönségaránya, míg az RTL Híradóé 20,2 százalék.

Az adatok a Nielsen közönségméréséből derült ki, illetve a live és az ASlive-adatokból. (Live: amikor élőben ment a műsor, akkor épp mennyien nézték. ASLive: élő nézőszám + 7 nap online késleltetett visszanézés.)