Bizony, nem veszett kárba az adófizetők sok milliárd forintja, amikor - ugyan tudtukon kívül -, de támogatták Magyarország egyik kereskedelmit televíziójának teljes átalakítását.
A Magyar Termék Nagydíj kiírói tanácsa idén a csatorna hírműsorait létrehozó gárdának ítélte oda a Sajtókövete Nívódíjat.
Az elismerést a Parlament alelnöke, Jakab István adta át Kökény-Szalai Viviene hírigazgatónak:
A 444-hez sajnos nem jutott el a TV2-nek a díjjal büszkélkedő közleménye, de a Hvg-hez igen, eszerint "az elismerést olyan nyomtatott, vagy elektronikus médiumoknak ítélik oda, amelyek megítélésük szerint a kiírás évében sokat tettek a kiemelkedő magyar minőség kommunikációjáért".
Az új magyar minőségi kommunikációról a 444 is rengeteget cikkezett, ha csak egy cikket olvasna el a témáról, legyen ez az elég alapos háttércikkünk.
De nemcsak a kormányzati propagandagépezetet kritikátlanul kiszolgáló, tulajdonképpen közpénzből működő kereskedelmi tévé, hanem a közszolgálati média egyéb, hasonló szerepet betöltő zászlóshajói is megkapták, amit megérdemeltek:
Az, hogy mely cég lehet ma Magyarországon a Magyar Termék Nagydíj tulajdonosa, a szervezet honlapja szerint szigorú elbírálás alá esik:
„A Magyar Termék Nagydíj pályázati rendszer objektív követelményrendszeren alapszik, tisztaságát és sérthetetlenségét a pártatlan, független szakértői testület bírálata és a védjegyhasználatot elnyertek rendszeres utóellenőrzése garantálja. A Kiírók Tanácsa egyetértett abban, hogy a jubileum évében, 2017-ben ismét megvalósult a Magyar Termék Nagydíj Pályázati Rendszer célja; ismét elismerésben részesültek a kiemelkedő minőségű áruk, szolgáltatások és alkotóik.”
A kiírók magáncégek, de a Magyar Termék Nagydíjat a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kiemelt támogatásával ítélik oda, szakmai támogatóként pedig a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a Közbeszerzési Hatóság is megjelenik, írja a Hvg.
A szervezet honlapja azt írja: „A Magyar Termék Nagydíj Pályázat első meghirdetése, azaz 1998. óta 284 nagydíjat ítéltek meg, közel 3.000 nemzetközi színvonalú termék, szolgáltatás népszerűsíti Magyarország legfontosabb kincsét, a szürke-állomány teljesítményét.”
Andy Vajna 13,5 milliárd + 4 forintot tolt a cégbe válaszlépésként adómentes kaszinóprofitjából. Drága dolog ez a propaganda.
A Rogán–Habony-propagandagép új dimenzióba helyezte a politikai kommunikációt Magyarországon, és háborút indított a hagyományos nyilvánosság felszámolásáért.