Bár a szerencsejátékbiznisznél kevés szabályozottabb piac létezik, és az állami monopólium a Szerencsejáték Zrt-nek nincs is vetélytársa, ez nem jelenti azt, hogy a cég ne volna képes súlyos milliárdokat költeni kommunikációra. 2017-ben már az eredeti tervek szerint is 5,5 milliárd forintot szántak erre, de most, hogy mindjárt vége az évnek, ezt majdnem meg is duplázták. A Magyar Nemzet értesülései szerint egy szerződésmódosítás után immár 9,3 milliárd forintot terveznek elkölteni még az idén Kuna Tibor, a Fidesz volt kabinettitkárának egyik cégénél, a Trinity Communications Kft.-nél.
Kuna másik cégével, a Young and Partnersszel tavaly szerződött hasonló összegre a Szerencsejáték Zrt. Kuna, aki Szijjártó Péter külügyminiszter barátja tavaly 15,2 milliárdos árbevétel mellett 1,9 milliárdos adózott eredményt ért el a Trinity Communicatonsszel, amiből 440 millió forintot osztalékként ki is vett.
A Szerencsejáték Zrt.-nek lapzártáig nem sikerült megindokolnia, hogy miért is volt szükség a médiakeret emelésére. (Magyar Nemzet via HVG)