Tudnak ők is innovatívak lenni, mint netes és startupos vetélytársaik, bizonygatta londoni satjótájékoztatóján Dave Lewis, a Tesco vezérigazgatója, akire csak úgy záporoztak a kérdések a konkurenciáról, a szupermarketpiacra a Whole Foods felvásárlásával betörő Amazonról, vagy az innovatív ötletekkel vásárlókat szerző HelloFreshről.
Az Amazon nemrég kezdte tesztelni kasszamentes AmazonGo boltjait, ahol a vevők okoseszközeikkel intézhetik a fizetést. A cég nemrég jelentette be, hogy Nagy-Britanniában is elkezdődhetnek a tesztek. Lewis szerint a Tesco is vizsgálja ezt, de majd csak akkor jelentenek be bármi ilyen újítást, ha azt bármelyik boltjukban bevezethetik. Márpedig nekik összesen 3600 üzletük van.
Lewisnak tetszik a HelloFresh egyik újítása, az előfizetős receptdoboz, amiben előre kimért összetevőket szállítanak vevőiknek. "Nincs semmi oka, hogy mi ne tudnánk előre kimérni összetevőket és receptdobozokban kínálni a vevőinknek, ha ők erre vágynak. Van jópár boltunk, amiben pont ezt csináljuk, hogy ha a vevőink ezt szeretnék, akkor átállhassunk erre" - mondta. (Via Business Insider)