Kedd hajnal óta, azaz három nap alatt összesen 120 milliószor nézték meg világszerte a 8. Star Wars első előzetesét, ami minden eddiginél többet árul el arról, merre tekeredik tovább a Jedik és a Sötét Oldal közötti űrháború. Ez több, mint volt az első új Star Wars-epizód esetében, és további jó hír a gyártó Disney stúdiónak, hogy közel 250 ezer tweet kering közben a weben Az Utolsó Jedivel kapcsolatban.
Két nap alatt a Youtube-on több mint 24 milliószor nézték meg a teasert, ami több mint 2 millióval több mint volt a 2015-ös hetedik epizód, Az Ébredő Erő előzetesénél. Ehhez tevődnek hozzá az egyéb platformokon, Facebookon, Twitteren és más videómegosztókon számolt megtekintések.
Az előzetes a Youtube-on ezzel előzi az elmúlt évek nagy blockbustereit: az új Pókember (17,5 millió) és a Jurassic World (13 millió) előzeteseit is jóval kevesebbszer nézték meg az első három napban.
A rekordot továbbra is az új Stephen King-film tartja. Az félelmetes trailerét egyetlen nap alatt közel 200 millióan nézték meg a neten. (Deadspin)