Mintha TBRCZ STVN (aka Tiborcz István) cégeinek névadója írta volna az amerikai gyorsétteremlánc, a KFC bocsánatkérő hirdetését, amelyet a két nagy brit bulvárlapban (Metro, Sun) jelentetett meg a cég.
A KFC a saját, a Kentucky Fried Chicken rövidítéséből álló nevének kezdőbetűit úgy keverte újra, hogy abból FCK lett, ami az angol Fuck!, azaz „Bazdmeg!” szó neoposztmodern átírása.
A FCK-val kezdődő szöveg folytatása sem szerénykedik, elismeri, hogy irtó gáz, hogy a 900 brit étteremből 700-ban egyszerűen napokra elfogyott a csirkehús, amire az étteremlánc évtizedes termékpalettáját építette fel: „Csirkeétterem csirkehús nélkül? Nem az igazi.”
A KFC egyébként a héten nagyjából túljutott a krízisen, és a kényszerűségből bezárt éttermeit újranyitotta.
A brit fogyasztóknak - a BBC válogatása szerint legalábbis – bejött a szókimondó, de őszinte bocsánatkérése a cégnek:
(BBC)