A Coca-Cola azt tervezi, hogy Japánban piacra dob egy alkoholos italt. Ez azért nagy szám, mert a 125 éves cég történetében eddig még nem volt rá példa, hogy alkoholos italt gyártsanak. (Sajnos nem az előző 30 év egyik kedvenc magyar DIY-koktéljáról, a vörösboros kóláról [vbk] van szó.)
A Coca-Cola a Japánban egyre népszerűbb csúhai piacára akar betörni. A dobozos csúhai alapja a sócsú nevű égetett szesz, amihez jeget, szódát és aromaként gyakran citromot, grépfrútot, almát vagy umét adnak, és általában 3-8 százalékos alkoholtartalmú.
A japán Coca-Cola-részleg egyik vezetője, Jorge Garduno szerint ez egy szerény kísérlet arra, hogy kipróbálják magukat a hagyományos piacukon kívül, de nem valószínű, hogy Japánon kívül is árulnák az új terméket.
Egy kérdés maradt csupán: „Ala hablil halwalab Coca-Cola?” (BBC)