Már nem csak az Origo, a Ripost, a TV2 és 'Kovács Tamás', hanem végre a közmédia is kendőzetlenül nyomja a menekültek ellen hergelő fizetett hirdetéseket a Facebookon és a YouTube-on.
Nekem azt a hirdetést targetálta a rendszer, amiben egy hölgy rettegve beszél arról, hogy a migránsok Svédországban szexuálisan molesztálják az embereket a tömegközlekedési eszközökön, ezért úgy döntött, inkább Magyarországra költözik. Natalie Contessa napokig a közmédia sztárja volt, aztán kiderült róla, hogy zaklatásért és rágalmazásért is elítélték Svédországban, hogy a neve Nagy A., és hogy maga is menekültként érkezett Svédországba gyerekkorában.
Ez azért számít fejleménynek az előzőekhez képest, mert a fent nevezett oldalak mind magáncégek tulajdonában állnak, amikről csak szegről-végről és cégadatokból tudni, hogy a Fidesz érdekeit szolgálják, a híradó.hu azonban teljesen egyértelműen a közmédia része, közpénzből készül.
Amikor Kovács Tamás videói (a csatorna azóta megszűnt) átugorható hirdetésként jelentek meg, fejtörést okozott, vajon hogyan lehetne kideríteni, ki fizet ezekért a gyűlöletbeszéd-hirdetésekért, de a híradó.hu hirdetésével most végre egyértelművé vált, hogy az adófizető állampolgárok.
Néhány követős profilokhoz hasonlóan hirdet a Tények és az Origo „migránserőszakot” bemutató, magyar című videókat, a Fidesz potenciális szavazóit célozva.
Az anyja ráadásul egy olasz menekülttáborban ismerkedett meg az orosz menekülttel, aki az apja lett. A valóság mindig jobb, mint a Fidesz-tévé hazugságai.