A Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja akart csapni egy kis hírverést arról, hogy épül az új Puskás Ferenc stadion, ezért a Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül lebonyolítottak egy hirdetési közbeszerzést a stadion körüli kommunikációs tevékenységhez.
Mivel a Rogán-féle minisztériumhoz tartozó hivatal bonyolította le az eljárást, eleve csak három szereplő közül kerülhetett ki a győztes, és az mfor.hu most arról ír, hogy ezúttal a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design páros nyerte: 60 milliós keretösszegből így ők intézhetik az idei kommunikációját, a reklámügynökségi, PR- és médiaügynökségi feladatokat a legkevesebb 140 milliárdból épülő stadionnak, amit nem is idén fejeznek be: ha minden a tervek szerint haladna, akkor is csak jövő ősszel adnák át a stadiont, azaz az idei kampány tényleg csak az építéséről fog szólni.