Elképesztő összegekkel tapétázta ki az állami energetikai óriás a kormánnyal jó, pontosabban alárendeltségi viszonyt ápoló sajtót, tudta meg az Átlátszó.
A lap ugyan a 2010 és 2017 közötti összes ilyen adatra kíváncsi volt, ám az MVM végül nem adott minden adatok. Az mindenesetre kiderült, hogy az elmúlt két évben a következő cégek vihettek haza MVM-es hirdetést kiplakátolni saját felületeiken:
Az MVM-es hirdetések ugye azért különösen viccesek a hirdetési piacon, mert egy olyan terméket árulnak, amiből csak egy van az országban, szóval kifejezetten megéri reklámozni.
Az Átlátszó részletesen ír arról is, hogy az évek során, hogyan alakulhattak a viszonyok az állami és a kiemelt cégek között, mivel a hirdetési pénzek eloszlása a fenti mezőnyben is erősen megoszlik. (Átlátszó)