Harrach Péter szerint a sorosozás egy "marketing eszköz", amihez ő nem ért

POLITIKA
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

A Népszava feltette a KDNP frakcióvezetőjének a Demcsák Zsuzsa Újságíró Iskola Kötelező kérdések 1.-et, azaz 

Forrás

"miért Soros Györgyözünk állandóan?"

Harrach Péter komolyan vette és válaszolt. Szerinte 

"különbséget kell tennünk a bevándorlás ügy és a politikai marketing között. Európára a legnagyobb veszélyt az ellenőrizetlen migráció jelenti. Ez részben spontán, részben felkeltett és támogatott folyamat. A támogatásban, éppen az anyagi lehetőségei miatt, komoly eszközök vannak Soros György kezében és ő él is ezekkel. A „sorosozás” tartalmilag ezt jelenti. Az, hogy ez egy folyamatos marketing eszközként jelenik meg, egy szakmai kérdés, én ehhez a szakmához nem értek."

Saját bevallása szerint ezért finomabban is sorosozott mint a többiek. Kijelentette:

"én is beszélek az önvédelem fontosságáról és arról, hogy ki az a személy, aki ennek legnagyobb ellensége, de ezt a saját stílusomban teszem."

A beszélgetés során szóba került Semjén Zsolt pártelnök és vadászatai is. Harrach meglepő kijelentést tett: 

"a vadászat etikájának alapvető eleme, hogy ne okozzanak szenvedést az állatoknak. Némi ellentmondást érzek sok állatbarát véleményében, akik hevesen védik az áldozatát brutálisan széttépő ragadozót, miközben a vadgazdálkodást végző embert gyűlölködve támadják."