"A Magyar Telekom mindent megtesz annak érdekében, hogy a több mint egymillió ügyfeléhez a lehető legszélesebb és legváltozatosabb csatorna- és tartalomkínálatot juttassa el. A Spíler 2 csatorna kapcsán folyamatos az egyeztetés, amelynek során az előfizetőink számára lehető legjobb megoldás elérésére törekszünk, hogy a Spíler csatornákon elérhető új sporttartalmak hozzáférhetővé váljanak számukra" - írta hétfőn a nagyvállalatokra jellemző semmitmondó stílusú közleményében a Magyar Telekom arról, hogy mikor kerülhet bele televíziós kínálatába a kormányzati médiakonglomerátum legújabb sportadója.
Ebből a kormányzati médiakonglomerátum egy másik leágazása, a Világgazdaság arra következtetett, hogy
A valóságban azonban Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója a Telekom és a Ferencváros csütörtöki közös sajtótájékoztatóján újságírói kérdésre közölte, hogy
nem tartanak ott, hogy gyorsan megszülessen a megállapodás,
így a Spíler 2 egyelőre nem kerül be a szolgáltató kínálatába, írja a kormányzati médiakonglomerátum sportlapja, a Nemzeti Sport.