Kamu luxusüzletet nyitottak és jó alaposan lehúzták az influenszereket

külföld

Csodálatos kísérletet hajtott végre az amerikai, Payless nevű cipődiszkont: a valójában reklámfogásnak szánt akcióból nagyon világosan kiderült, milyen könnyű átverni a sokszor milliók által követett divatbloggereket. Akik most több száz dollárt fizettek 20 dolláros darabokért, csak mert elhitették velük, hogy a Palessi névre keresztelt márka szupermenő luxusáru.

Fotó: Instagram/Palessi

A Payless Santa Monica egyik nagyon előkelő részén nyitott pop-up üzletet, ahova meghívott egy csomó divatszakit és influenszereket. A környezet, az egész márka köré felépített luxuslufi aztán működött is, és a vendégek áradoztak a Palessi cipőkről, sőt több száz dollárt kifizetettek értük. A Payless egyébként mindenkinek visszaadta a csalárd módon szerzett pénzt, és a vevők a cipőket is megtarthatták, viszont az eseményen készült felvételeket reklámokban fogja használni a diszkontlánc.

Forrás