Orbán Viktor influencer olyan reklámposztot tolt ki az előbb, hogy a GVH adja a másikat

gazdaság

Ritkán látni annyira egyértelmű, ugyanakkor jelölés nélküli reklámposztot, mint amit Orbán Viktor 644 ezer fb-követőjével osztottak meg az előbb. 

Forrás

A miniszterelnök a hirdetést mégcsak álcázni sem akarta valamilyen "támogassuk a magyar ipart"-típusú felütéssel: egyszerűen kiposztolta a Mészáros Lőrinc érdekkörébe tartozó malomipari cég, a Viresol céges jelmondatát - A búzában hiszünk - mellé pedig odarakott egy fotót egy, a cég nevével ékesített bizarr tárgyról.

A Versenyhivatal majdnem másfél éve már közzétett egy ajánlást online influencereknek arról, hogyan kell jelölniük a szponzorált posztjaikat. Az ismert politikus-influencer ebben a bejegyzésében nem jelölte sehogyan sem, hogy reklámról van szó.