Az októberi önkormányzati választás után többféle magyarázat előkerült a kormányzati nyilvánosságban arra, miért vesztette el a Fidesz Budapestet és sok más vidéki nagyvárost. Az egyik leggyakoribb elmélet szerint nem sikerült megszólítani az állandóan a telefonjukat nyomkodó fiatalokat, akik „felültek a teljesen olcsó és átlátszó, ellenzéki demagógiának”.
Bár L. Simon László például csak részben értett ezzel egyet, a Fidelitas beindította fiatalos kampányát - hol máshol? - az interneten. Van benne szelfi, emoji és hahstag is, minden, ami egy 21. századi fiatalt érdekelhet, mindez megspékelve Kölcseyvel:
A Fidesz ifjúsági szervezete drónnal és Spotify-előfizetéssel csábítaná a fiatalokat, de az Instagramon eddig inkább a viccelődő, ellenzéki fiatalokat találták meg:
A jászberényi vereség után a Sajtóklubban már a 2022-es összeomlástól tartanak, de vannak ötleteik, hogyan téríthetnék vissza az embereket a NER-hez.
A volt államtitkár szerint Mészáros Lőrincet külön kell választani. Az egyik fele árt a Fidesznek.