Ne kerülgessük a forró kását: beszéljünk rébuszokban!
Heti szokásosunk ezúttal is minden egészséges identitású ember számára.
(A címlapképen: Vidám brit turisták felhőtlenül szórakoznak Mallorca szigetén. A képet annak idején abból az alkalomból adta ki a francia hírügynökség, hogy 2014-ben, a Vice cikke és egy virális videó után – amelyen ismeretlen és valószínűleg már járásképtelen észak-írországi tinilány orális aktusba bonyolódott egy kocsma szinte teljes közönségével – hetekig szörnyülködött – vagy éppen csámcsogott; nyaldosta a szája szélit – a világsajtó a mallorcai turisták morális állapotán, és kellett az illusztráció.)
És betiltották az erkélyről medencébe ugrálást is.
Ez most kivételesen nem átverős cím. Tényleg azt, amire gondolnál. Mallorcán ez egy új szokás, a polgármester nyomozást ígér.
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.