A kínai divatbehemót másolással és algoritmusokkal tarolja le a nemzetközi fast fashion piacot

DIVAT
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

Ajándékozás

Cikkek ajándékozásához Közösség vagy Belső kör csomagra van szükséged.

Ha már előfizetőnk vagy, jelentkezz be! Ha még nem, válassz a csomagjaink közül!

Gyors, olcsó, Kínából jön, már-már függővé tesz és elképesztően népszerű, mi az? Ez a Shein, ami kevesebb mint tíz év alatt a világ egyik legnagyobb divatcégévé nőtte ki magát - az Euromonitor szerint már ez a legnagyobb azon divatcégek között, melyek kizárólag online árusítanak. Jelenleg ez a világ második legnépszerűbb shopping weboldala, fő profilja a női ruhák és kiegészítők, bár férfi- és gyerekruhákat, lakásdekorációt, illetve kisállatoknak szánt kiegészítőket is árulnak.

2021 májusában a Shein kiütötte a nyeregből az Amazont a legnépszerűbb amerikai shopping appok között. Emellett összesen 50 országban volt a legelső az iOs appok listáján, napi 24 millió aktív felhasználóval. Az app maga könnyen használható, jól néz ki, és elég agresszív ahhoz, hogy naponta rávegye az embert, hogy legalább egyszer belépjen és körülnézzen.

A Shein folyamatosan ajánlatokkal bombázza a vásárlóit.
Fotó: ANTOINE WDO/Hans Lucas via AFP
%

Csatlakozz most kedvezménnyel a Körhöz, és olvass tovább!

Kövesd velünk 2026-ot:
12 hónap 444-előfizetés 8 áráért!

Már előfizetőnk vagy?
Jelentkezz be!