Bocsánatot kért a brit áramcég, amiért azt tanácsolta ügyfeleinek, hogy ölelgessék a kisállataikat és egyenek zabkását, ha melegre vágynak

hülyeség
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

Az Egyesült Királyság egyik legnagyobb energiaszolgáltatója, az OVO Energy bocsánatot kért, miután olyan tippeket adtak az ügyfeleiknek, hogy ha melegre vágynak otthon, akkor bújjanak össze a kisállataikkal és a szeretteikkel, egyenek zabkását, viseljenek több réteg ruhát, hagyják nyitva a sütő ajtaját sütés után és mozogjanak a lakásban takarítással, hulahopp-versennyel vagy ugrálással. Egy munkáspárti képviselő, Darren Jones érzéketlennek nevezte a tippeket, hiszen sok családnak okoznak gondot a magas energiaszámlák.

Példa ölelnivaló kisállatra.
Fotó: Kiss Imola

Az Ovo Energy szóvivője azt mondta, „szégyellik magukat, és őszintén elnézést kérnek”, amiért egy olyan linket küldtek a vállalathoz tartozó SSE Energy Services ügyfeleinek, ami egy „energiatakarékossági tippeket tartalmazó” blogposztra vitte őket. A posztot, ami arról szólt, hogy hogyan tartsuk magunkat melegen anélkül, hogy felcsavarnánk a fűtést, eltávolították, hogy „értékesebb információkkal frissítsék fel az ügyfelek számára”. A megélhetési költségek és az emelkedő energiaszámlák közepette ugyanis nem vette ki túl jól magát a poszt.

A BBC-nek azt nyilatkozta a cég, hogy rájöttek, a blog tartalmát „rosszul ítélték meg és nem volt hasznos”. „Tudjuk, hogy ebben az évben sok ügyfelünk milyen nehéz helyzetben lesz.”