A sztori azzal kezdődött, hogy a sok-sok más édességmárka mellett az M&M’s-et is gyártó amerikai Mars pár napja bejelentette, hogy kicsit átdizájnolta a hat különböző színben kapható csokis és mogyorós bonbonokat megszemélyesítő figurákat és azok személyiségjegyeit. A kézzel, lábbal és arccal rendelkező M&M’s pasztillák, akik között vannak nő- és hímneműek is, egy csomó reklámjukban szerepelnek.
Íme, ők azok, fent a plasztikai műtét előtti, az alsó sorban a megújult figurák. Hirtelen rájuk pillantva nincs semmi különbség, de ha jobban fókuszálsz a cipőikre, meglátod a lényeget.
Az átszabás oka a cég közleménye szerint az volt, hogy
“olyat világot teremtsünk, amelyikben mindenki otthon tudja érezni magát és ahol a társadalom inklúzív, (vagyis befogadó/többféle társadalmi csoportot megjelenítő. A szerk.)”
Mindezt azáltal próbálják elérni, hogy a zöld pasztilla, akit eddig szexi, magassarkú csizmát viselő csajként jelent meg, aszexuális sportcipőt kapott, a másik M&M’s- csak, a barna pedig megtarthatja ugyan a magassarkú félcipőjét, de az tűsarok helyett kényelmesebben hordható vágott sarkot kap.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy?