A Rogán Antal propagandaminisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal kedden tette közzé a negyedéves tájékoztatóját, ami szerint 2021 végén 46 darab közbeszerzést osztottak ki az állampárti propagandán meggazdagodó Balásy Gyula cégeinek kommunikációs feladatokra 22 milliárd forint értékben. A hirdetményben annyiszor kellett kiírni a két Balásy-cég nevét, hogy arra a Közbeszerzési Hatóság oldala láthatóan nem volt felkészülve:
A hvg.hu összesítése szerint a legnagyobb összegben a Miniszterelnökség szerződött le a New Land Media és a Lounge Design konzorciumával az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos” projektek ellátására 12,7 milliárdos keretösszegre, amiből 30 százalék opcionálisan lehívható. A lap megjegyzi, hogy a megbízások között százmilliós megbízások is találhatók:
Balásy cégei az állami kommunikációs feladatok keretszerződéseiért már versenyezniük sem kell, mióta a másik két kormányközeli szereplő, Csetényi Csaba és Kuna Tibor kegyvesztetté váltak.