Ha Balásy Gyulán múlna, kevés szó esne róla, nem igazán keresi a nyilvánosságot, miközben nem tudjuk kikerülni cégei munkáit. Ők tervezik meg, gyártják le és helyezik el az állami hirdetéseket.
Nem csak a Rogán-műhelyben kitalált politikai üzeneteket, az állami cégek is a Balásy-cégek szolgáltatásait veszik igénybe, kötelezően. És ezzel - mint a most megjelenő cégbeszámolókból kiderül - pazarul lehet keresni. De ez sem elég, letarolt már egy másik piacot is, az államhoz kötődő rendezvények szervezését.
Hogy hogyan tette Balásyt milliárdossá az állami propaganda, arról bővebben ebben a cikkben írtunk. Röviden: az állami kommunikációs piacon a kormány előbb összevonta a teljes kommunikációs keretet, hogy egy rövid ideig a verseny látszatát keltve a kiválasztott baráti cégeken keresztül költse azt el. De váratlanul kegyvesztett lett a két addigi kedvenc, Csetényi Csaba, valamint Kuna Tibor, a kormány pedig 2016 óta feladta a verseny látszatát is, és egyetlen ember cégeire bízta az állami kommunikáció gyakorlati megvalósítását. Ez a kiválasztott lett Balásy Gyula, a két cége pedig a New Land Media és a Lounge Design.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy?Sorozatot indítunk a Fidesz kormányzásának legnagyobb nyerteseiről. Az első: Balásy Gyula, akin keresztül tökéletesen be lehet mutatni, hogyan is képzeli a piac működését a NER.
Annak a Balásy Gyulának az érdekeltségei nyertek, aki letarolta már az állami kommunikációs piacot is.