Milkovics Pál és Schabi Michaeli közös médiacége újabb plakátcéget vett

Média

A Media1 azt írja, a korábban euroAWK, ma már Adboard néven működő közterületi plakátos céget július 1-én felvásárolta a Michaeli, Schwartz & Brit Media, és Milkovics Pál a reklámpiaci vállalat ügyvezető igazgatója lett, miközben megtartotta az anyavállalatnál betöltött vezérigazgatói tisztségét is.

Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. vezérigazgatója.
Fotó: Dimeny Andras

A Michaeli, Schwartz & Brit Media alá tartozik a 168 Óra, a jelenleg szünetelő Pesti Hírlap, a Neokohn, a Jazzy Rádió és a Klasszik Rádió, valamint a Cosmopolitan és az Elle magyar kiadása is. A cég 100 százalékos tulajdonossá vált az Adboardban, és eltűnt a cég tulajdonosi köréből a német AWK cég.

Schabi Michaeli (Schabtai Michaeli) izraeli-grúz befektetőt tizenéves barátság fűzi Rogán Antal miniszterhez, aki az állami reklámköltésekért is felel – írja a lap.

Az Adboard Kft. az Opten céginformációs szolgáltatás szerint 899 millió forint nettó árbevételt és 84,4 millió forint adózott eredményt ért el a 2021-es pénzügyi évben. (Media1)