Péntek délelőtt egy sajtófogadáson mutatta be új arculatát az idén 25 éves RTL Magyarország.
A Camp Dérynében tartott rendezvényen a vállalat vezérigazgatója, Vidus Gabriella jelentette be, hogy a negyedévszázados születésnapot új arculattal és új névvel ünnepli meg a csatorna.
Az RTL Klubot októbertől simán RTL-nek hívják majd, és nevet vált a cég értékesítő ügynöksége, az R-Time is, és következő hónaptól már RTL Saleshouse néven fut majd a vállalat.
Vidus azt is elmondta az eseményen, hogy a magyar csatorna az anyavállalat RTL Group új arculatát vezeti be, és a csatorna változatos tartalmaira és sokszínűségére rezonál majd.
A vállalat közleménye szerint az új arculatot vállalatcsoporton belül a német RTL után másodikként veszi át a magyar RTL.
A változások csak az elnevezéseket és az arculati elemeket érintik – a csatornák, illetve és az RTL VOD platformjának tartalmi elemei és arculati jellemzői nem változnak.