Van a Republic Groupnak egy reklámszakmai podcastja, a „RePort”, a műsort Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója vezeti. Néhány napja különleges vendéget fogadott: „az ODU gyerekbolt tulajdonosát és megálmodóját, a BDPST cégcsoport kreatívigazgatóját, a BDPST Concept ügyvezető igazgatóját”. Vagy ahogy a legtöbben ismerjük: Orbán Ráhelt, Orbán Viktor miniszterelnök legidősebb lányát.
A témák többek közt az alábbiak voltak:
Megígérjük, hogy szemlénkben nem fogjuk érinteni az összeset. Fontos figyelmeztetés, hogy a beszélgetés során gyakran hangzanak el olyan újmagyar szavak és kifejezések, melyek a közpénzlopás, a Fidesz-éra, a reklámosok és az ingatlanfejlesztők szerelemgyerekeinek tekinthetők, és itt-ott nehezen követhetővé teszik az interjút. Szó esik megfejlesztésről, az eredeti értelmét már nem hordozó értékmentésről, és persze a marketinges idiokráciában teljesen új értelmet nyert szörnyszülöttről, a purpose-ról, de azért mégis érdekes végighallgatni az egészet.
„Szia Ráhel, nagyon örülök, hogy elfogadtad a meghívást, nagyon örülök neki, hogy itt vagy, és mindig egy bemelegítő kérdéssel kezdünk: Hogy vagy? Mi van veled mostanában, honnan érkeztél? Mi az, amit csinálsz manapság?” - így durrantotta be a beszélgetést a kreatívigazgató, majd a rövid, udvariaskodó felvezetést (hogy bírja ezt a rengeteg feladatot három gyerkőc mellett? alszik, pihen egyáltalán?) óriási szakmázás követte.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy?Nekem az a célom, hogy itt mindenki örömére mindenki pénzt keressen, az önkormányzat is, meg mi is - tisztázta a helyzetet a beruházót képviselő Hülvely István a képviselő-testületi ülésen.
Még utaltunk is 444 forintot a miniszterelnök vejének, hátha a banki közlemény helyén feltett kérdéseinkre majd válaszol. Nem válaszolt, de a sztorink az utóbbi évek egyik legnagyobb magyar politikai botrányának kirobbanásához vezetett.