Február - és minden bizonnyal 2023 - egyik legvirálisabb divatkiegészítője egy olyan cipő lett, amire nem sok mindenki mondaná rá első nézésre, hogy divatos: térdig ér, iszonyú ormótlan, és paradicsompiros gumiból van.A Big Red Boots nevű csizma a MSCHF (a.m. mischief, csínytevés) művészeti kollektíva és tervezőcsapat műve, akiknek nem ez az első ilyen dobásuk. Ők tervezték többek közt Lil Nas X-szel a „sátáni” Nike-t, aminek a talpában a rapper véréből is úszkált pár csepp. Dobtak már piacra WD-40 szagú parfümöt, és defibrillátort Valentin-napra, hogy akinek össze van törve a szíve, megjavíthassa. Sőt, a világ legnépszerűbb youtuberével, Mr. Beasttel is összeálltak egy app erejéig, amin bárki vehetett magának 35 dollárért egy Lamborghinit - azt viszont senki sem tudhatta, hogy játékautót kap érte, vagy megnyeri az egyetlen igazi Lambót.
A MSCHF a „termékeivel” gyakorlatilag a fogyasztói kultúrával trollkodik, a többségüket nem igazán lehet viselni.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy?A rapper csúcsra járatta a sátáni ikonográfiát. Jobb hype-ot ki sem találhatott volna az új klipje mellé, amiben átveszi a sátán trónját.
MrBeast 133 millió követőjével a YouTube abszolút szupersztárja. Éveket ölt abba, hogy megértse, mitől lesz virális egy videó, mostanra virágzó üzleti modellt épített erre, és megmutatja azt is, hogyan nézhet ki a szórakoztatóipar a jövőben.