Elindult a nemzeti konzultáció, a kormány intenzív figyelemfelhívó kampányt is indít - harsogta szét pénteken a kormány. A posztolták mellé azt a plakátot is, amivel várhatóan elárasztják a köz- és digitális tereket. Az alkotáson egyszerre látható Soros György fia, Alex Soros és Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke, amivel a kormányzati kreatívok azt üzenik: „Ne táncoljunk úgy, ahogy ők fütyülnek!”
A nemzeti konzultációs lapok kézbesítése karácsonyig folyamatos. A kérdések közül négy Ukrajnával, egy pedig a Hamásszal és a palesztinoknak nyújtott EU-s támogatásokkal foglalkozik, emellett szóba kerül a magyar politika külföldi befolyásolása, valamint a gyerekvédelminek nevezett homofób törvény is, amit L. Simon László annak ellenére is jónak tart, hogy ez alapján rúgták ki.
A legutóbbi nemzeti konzultációnál csak a technikai költségek, azaz nyomdaköltség és a postázás költségei 2,7 milliárdot vittek el, amihez még hozzájönnek a marketingköltségek. Ezek a feeldatok hagyományosan Balásy Gyula cégeit, a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t találják meg, amikkel Rogán Antal minisztériuma 2023 harmadik negyedévében 15,5 milliárd értékben kötött szerződést. Ebből 8 milliárd forint az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására mehet el.
Egy autóverseny előtt tudunk beszélni az állami hirdetéseket gyártó Balásy Gyulával, aki csak azért nem a Ferrarijával indult, mert az épp elromlott.
Balásy Gyula állami kommunikációval foglalkozó cégein 2016 óta 450 milliárd folyt át. Ebből 44 milliárd tiszta haszon. És most már az állami rendezvényszervezésen is tarol.
11 kérdésnek álcázott állításban sorolja fel a kormány, hogyan akarja Brüsszel tönkretenni Magyarországot.
A Nemzeti Múzeum volt főigazgatója az LMP szombathelyi rendezvényén azt mondta, inkább a törvényértelmezés áldozatának tartja magát.