Novák Katalin és Varga Judit február 10-i lemondásától február 16-ig több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, február 8-tól 14-ig pedig 30 milliót – írja a Telex.
A Hirdetéstár-jelentés szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és neki volt a legtöbb (18) szponzorált bejegyzése is. Őt követi 16 poszttal és közel 11 millió forinttal Szarvas Szilveszter, majd a 15 posztot 6 millió forinttal hirdető Apáti Bence. Deák Dániel, Trombitás Kristóf és Dér Stefi 4-4 millió körül hirdetett, Korondy Tamás és A kopasz oszt 2-2 milliót.
A rogáni kommunikáció hősiesen próbált pozitív fideszes üzenetet kreálni a lemondásokból, a megafonosok pedig már azt is bemutatták, hogyan kell bólogatva helyeselni Orbán alkotmánymódosítós bejelentését.
Országgyűlési választások előtt volt hasonló számlájuk.
Attól hangos a fideszes propaganda, hogy az ellenzék csak kussoljon, mert ők semmiért sem vállalják a felelősséget, bezzeg Novák meg Varga. De mégis mi a jó életről beszélnek?
Ha az emojis kormányzati plakátok túl bonyolultak lettek volna, most segít a Megafon Cinematic Universe!