Hétfőn délelőtt nem lehetett ügyet intézni a kormányablakokban

belföld

A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség. Akinek időpontja lett volna mára, azzal egyeztetnek.

11:45-re a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik, már a kormányablakokban is zavartalan az ügyintézés.

Már szombaton sem működött a KAÜ, az Ügyfélkapu+ és a DÁP sem, ezzel gyakorlatilag a hivatalos online ügyintézés szünetelt, de most azt írják, ez már működik.

(MTI)

Kapcsolódó cikkek